Premutos Satan

|
 |
 |
 |
 |
|
Posted: Wed Jul 21, 2010 8:06 pm Post subject: Noen her med bil interesse?? Eller rally og gruppe B osv?? |
|
Noen her med bil interesse?? Eller rally og gruppe B osv?? Fortell gjerne kort hva din interesse for innen bil er og hvordan det oppsto...
Min historie så lang er som flger:
Jeg ble ganske sikkert unnfanget i en Ford Cortina MKII, med masse plysh, forøvrig lys truse blå av lakk Etter det har jeg vokst opp med en far som mekket bil selv og fikset, er blitt fortalt at han bare satte meg som baby i innerskjermen på bilen mens han mekket. Der satt jeg stille med store øyne å så på...
Den store interessen kom da min far kjøpte seg sin førte Opel, en Opel Ascona A 1974 1.9s. Knall gul med kult felgene SR felg, de med kryss eiker. Denne hadde han i mange år og kjørte svært så sportslig, til min store fornøyelse Etter det ble jeg innbitt bil fan, og sist men ikke minst en Opel fantast Etter det har jeg selv hatt 3 stk Ascona A, en Ascona B,to Manta gsi,.2 Rekord Stv, Omega A stv,to stk Vectra A, en Omega B sedan, og to stk Kadett Gsi. Totalt 14 stk til nå.
Er i bunn og grunn mere interessert i klassiske gamle Opler, pre 1992. De har vært i min barndom, veldig mye pga min fars biler samt rally satsningene Opel hadde. Ble og tidlig bitt av Rallycross med Schanke som forbildet, men også av "underdog`n" John Welch og hans satsning med en av totalt 4 lagde Opel KAdett Rally 4x4(kjent som Vauxhall 4s og..) Faktik så mye at jeg i disse dager vurderer å lage en replika bil lik John Welch sin.  |
|
 |
 |
 |
 |
|