| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Prim Melvin

|
 |
 |
 |
 |
|
Posted: Wed Jul 14, 2010 6:59 pm Post subject: Skal kjøpe Sleepaway Camp jeg... |
|
| Hei alle! Jeg skal kjøpe Sleepaway Camp på DVD (helt utrolig, men har faktisk ikke sett denne ennå!), og lurer på om det er noen her som har den Kanadiske "Legacy Entertainment" DVD'en? Har hørt at denne har VHS-kvalitet og er i 4:3, men skal være helt uklippet i følge flere kilder (bl.a. DVDCompare) Er det denne man bør se, eller bør jeg heller gå for den smått klippede Anchor Bay-utgaven i Widescreen? Vil helst se den uklippede utgaven, men ikke "på død og liv" hvis den er elendig bilde-og-lydmessig. Noen råd til en DVD-fetisjist? |
|
 |
 |
 |
 |
|
| Back to top |
|
 |
Runar Nosferatu

|
 |
 |
 |
 |
|
Posted: Wed Jul 14, 2010 7:56 pm Post subject: |
|
Det som er litt rart med de "klipte" utgavene av Sleepaway Camp er de er klipt uten noen spesiell grunn. Det som mangler er når guttene bader, en del dialog, en visning av langfinger, mer dialog og noe med en slange. Altså ikke så mye å snakke om sånn med tanke på grafisk vold og slikt.
Man går liksom ikke glipp av noe viktig.
Er uansett sluttscenen som er den fete med filmen og så lenge den er på plass så er det ikke så nøye om resten av filmen mangler litt dialog og gutter som nakenbader. |
|
 |
 |
 |
 |
|
| Back to top |
|
 |
Prim Melvin

|
 |
 |
 |
 |
|
Posted: Wed Jul 14, 2010 8:52 pm Post subject: |
|
Så lenge det er gutter som nakenbader, vel å merke, haha. Men uansett, tror jeg har bestemt meg for å gå for Anchor Bay-utgaven, så får jeg ihvertfall sett filmen med den beste presentasjonen tilgjengelig, rent bilde-og lydmessig. Hvis jeg liker filmen godt, kan jeg heller spore opp den Kanadiske.
Har hørt mye om filmen, og da spesielt slutten, så må nok se denne her. Men kan ikke forstå klippene i den. Det virker som de klippet den bare for å klippe den, nærmest.
MPAA er et merkelig monster. |
|
 |
 |
 |
 |
|
| Back to top |
|
 |
Runar Nosferatu

|
 |
 |
 |
 |
|
Posted: Fri Jul 16, 2010 3:17 am Post subject: |
|
| Anbefaler deg å kjøpe boksen. Så får du alle tre filmene for en billig penge. |
|
 |
 |
 |
 |
|
| Back to top |
|
 |
Prim Melvin

|
 |