Don't have an account yet? You can create one. As a registered user you have some advantages like theme manager, comments configuration and post comments with your name.
Posted: Thu Jan 14, 2010 4:04 am Post subject: Dokumentar om filmsensur i Norge?
Jeg leste om en fyr som for cirka ett år siden drev å skulle lage en dokumentar om filmsensur i Norge i forbindelse med "Ichi the Killer"-forbudet. Noe som vet noe mer om det ble noe av dette?
Det var en dokuemtar fra Norge om filmsesuren husker jeg i fjor. Den ble vist på en eller annen dok festival. Jeg fikk ikke sett den men husker bare jeg ville se den... Klarer ikek og huske vilken festival eller hvem som lagde den. Men kjenner en som hadde foto på intervjuene de hadde med div selskaper osv i Oslo distrikte. Kan høre med han hva filmen het for jeg finner ikke noe om den på nette når jeg søker på google.
Jeg kan skjønne MSP ble bannet i Norge til en vis grad. Har den selv. Ikke at jeg mener det er rett, men kan skjønne det pgav den scenen med ungen. Men at Ichi ble bannet som er en art film av de store og i tillegg fantastisk kul, samt ikke er noe grovere enn alle de asia splatterne, knull meg, irreversible, caligula, 120 dager, osv ikke kom ut synes jeg er rottent! Samt at Ichi er gjort med en litt humoristisk tone så volden blir ikke så drøy som enkle av de nevnte. ____________ I have come here to chew bubblegum and kick ass. And I'm all out of bubblegum
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum